РА317616
Ключковська, Г. М. Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики.
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Теоретично осмислено книжкову промоцію як взаємодію органів книговидання та ЗМІ. Проаналізовано загальну ситуацію в Україні у сфері книжкової справи та ЗМІ, що становить загальне тло для розвитку в Україні книжкової промоції. На підставі аналізу західної моделі взаємодії видавництв і ЗМІ визначено її основні принципи для ефективного застосування на українському грунті. Виявлено та проаналізовано чинники, що є визначальними для ефективної співпраці видавничих закладів та ЗМІ, наведено рекомендації щодо застосування отриманих результатів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :