РА318723
   Оболенська, Т. Є. Харк. держ. екон. ун-т.
Маркетинг у сфері освітніх послуг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розроблено теоретичні засади визначення сутності та змісту маркетингового підходу до управління діяльністю суб'єктів ринку та необхідністю застосування його у сфері освіти в трансформаційний період економіки України. Запропоновано концепцію соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано зміст і сутність категорії освітньої послуги як специфічного маркетингового товару. Розкрито зміст місії соціального-відповідального маркетингу в сфері освіти як формування та реалізацію стратегії нарощування цінності людини. Обгрунтовано принципи стратегій маркетингу в сфері освіти, зорієнтовані на дихотомію пріоритетності співробітництва між навчальними закладами. Висвітлено ефективність конкуренції між виробниками освітніх послуг, що значно посилює вплив особистості викладача. Розроблено методичний підхід до формування конкретних рекомендацій щодо вибору напрямків, послідовності та змісту робіт зі становлення і підтримки маркетингу, організації роботи маркетингової служби й управління її діяльністю в навчальному закладі. Визначено принципи та напрямки сприяння розвитку маркетингу в освіті з боку державних і місцевих органів управління, інших соціальних інституцій. Запропоновано методику рейтингового оцінювання вищого навчального закладу. Доведено високу значущість і необхідність участі державних і місцевих органів управління в розвитку освіти. Акцентовано увагу на створенні рівноправних умов діяльності для навчальних закладів різних форм власності на ринку освітніх послуг. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  02otesop.zip - 0Перейти: /ard/2002/
Видання зберігається у :