|
РА330610![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=REF_PRINT&P21DBN=REF&Z21ID=&Image_file_name=IMG/04kivpmb.zip) Колодяжна, І. В. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Маркетингова діяльність підприємств малого бізнесу [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Анотація: Запропоновано механізм оцінки результатів маркетингової діяльності, що дозволяє акцентувати увагу керівництва на ключових показниках діяльності, сформувати та реалізувати науково-обгрунтовані заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії як інструменту для досягнення мети малого підприємства. Доведено, що домінантою економічної безпеки підприємств малого бізнесу є фінансова стабілізація, яка залежить від багатьох факторів не завжди лінійно. Запропоновано модель декомпозиційного розв'язання завдання фінансової стабілізації з використанням імітаційно-оптимізаційного підходу. Виявлено, що для маркетингового забезпечення малого бізнесу в Донецькій області доцільно створити при облдержадміністрації Маркетинговий консалтинговий центр малого бізнесу, проект якого наведено у даному дослідженні. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Файл: 04kivpmb.zip - 0Перейти: /ard/2004/ Видання зберігається у :
|
|