|
РА308982![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=REF_PRINT&P21DBN=REF&Z21ID=&Image_file_name=IMG/www.nbuv.gov.ua) Василькова, Н. В. Київ. нац. екон. ун-т. Маркетингове забезпечення конкурентної стратегії глобальної галузі (на прикладі суднобудування України) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Анотація: Встановлено, що успішна діяльність на глобальному ринку можлива лише за умов розробки та реалізації обгрунтованої стратегічної концепції з урахуванням усіх чинників глобального конкурентного середовища, що передбачає проведення маркетингових досліджень світового ринку. На основі аналізу світового й українського суднобудування визначено ключові фактори успіху у даній галузі, а також запропоновано стратегічні альтернативи щодо вітчизняної суднобудівної промисловості, в основу яких покладено конкурентні стратегії, орієнтовані на продукт, ринок, якість, витрати та інновації. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Файл: www.nbuv.gov.ua - 0Перейти: /ard/2000/ Видання зберігається у :
|
|