РА361007
   Романенко, І. П. Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана".
Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто теоретико-методичні і прикладні основи забезпечення конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств на засадах маркетингу, наведено рекомендації щодо впровадження ринкових підходів в організації господарської діяльності за сучасних умов. Висвітлено тенденції та напрямки посилення конкурентної боротьби на українському ринку. Наведено класифікацію складових адаптаційного маркетингу на рівні підприємства і держави, відповідно до яких деталізовано основні шляхи підвищення конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств. Визначено особливості моделювання маркетингових процесів, типи моделей, що використовуються для розробки систем підтримки прийняття рішень, обгрунтовано вибір оптимального типу експертних систем з урахуванням галузевої специфіки. Охарактеризовано модель прогнозування результатів збутової діяльності м'ясопереробного підприємства за умов невизначеності та ризику навколишнього середовища для оптимізації використання маркетингового інструментарію на підприємстві. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  08ripkmp.zip - 0Перейти: /ard/2008/
Видання зберігається у :