РА333800
   Рябова, З. В. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України.
Моніторинг розвитку навчальної діяльності учнів 6 - 7 річного віку (управлінський аспект) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Визначено сутність моніторингу як механізму та модернізованої функції управління навчальною діяльністю. Виявлено специфіку навчальної діяльності учнів 6 - 7-річного віку, пов'язану з їх психологічними та фізіологічними особливостями. Науково обгрунтовано й апробовано модель моніторингу розвитку навчальної діяльності учнів 6 - 7-річного віку на кваліметричних засадах. Наведено методичні рекомендації щодо її застосування у практичній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів I ступеня. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  04rzvvua.zip - 0Перейти: /ard/2004/
Видання зберігається у :