РА332448
   Довженко, О. О. Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди.
Проблема спілкування учителя з учнем у педагогічній теорії та практиці України другої половини XIX - початку XX ст. [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Систематизовано теоретичні здобутки видатних представників української педагогічної думки другої половини XIX - початку XX ст. з проблеми педагогічного спілкування вчителя з учнем та їх реалізацію у шкільній тогочасній практиці. Визначено передумови зародження ідеї педагогічного спілкування в історії світової педагогіки й тенденції її розвитку впродовж існування людської цивілізації. Досліджено особливості становлення та розвитку проблеми взаємостосунків вихователя з вихованцем в історії педагогічної думки України, конкретизовано досягнення та безпосередній внесок у її вирішення видатних прогресивних представників України зазначеного періоду. Розглянуто напрями використання у практиці сучасної школи педагогічних здобутків з досліджуваної проблеми українських педагогів другої половини XIX - початку XX ст. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  04doopps.zip - 0Перейти: /ard/2004/
Видання зберігається у :