РА335679
Рибіна, Н. В. Львів. нац. ун-т ім. І.Франка.
Просодичні засоби актуалізації ритмічної структури навчального тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі підручників з англійської мови) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Досліджено особливості функціонування просодичних засобів в актуалізації ритмічної структури навчального тексту. Розроблено модель актуалізації тексту (АкТ), яка розглядається як результат мисленнєвої діяльності людини. Виявлено, що АкТ відбувається внаслідок вибору відповідної моделі та її звукового оформлення. Модель актуалізації містить певну сукупність мовних засобів, які зумовлені позамовними причинами. За результатами виконаного аналізу існуючих наукових концепцій здійснено класифікацію текстів підручника з іноземної мови залежно від їх комунікативно-прагматичної спрямованності. Встановлено номенклатуру просодичних засобів та основні закономірності й специфіку їх взаємодії з мовними засобами інших рівнів у забезпеченні цілісності навчального тексту. Розкрито основні та периферійні компоненти просодів, які зумовлюють специфіку інтонування структурних елементів текстів англійських підручників. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  05rnvpam.zip - 0Перейти: /ard/2005/
Видання зберігається у :