|
РА325466![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=REF_PRINT&P21DBN=REF&Z21ID=&Image_file_name=IMG/03eoomni.zip) Євдокімова, О. О. Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Психологічні умови формування іншомовної текстової діяльності студентів (на матеріалі навчання іноземців) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Анотація: Запропоновано структурно-функціональну модель текстової діяльності під час роботи з іншомовним текстом, на підставі якої визначено складові ефективного розвитку та функціонування іншомовної текстової діяльності, яку з використанням методології системного підходу представлено як полідетерміновану цілісну систему прийому, створення та опрацювання іншомовної текстової інформації, яка складається з ряду функціональних блоків. Теоретично обгрунтовано та розкрито зміст поняття іншомовної текстової діяльності. Виявлено параметри та запропоновано відповідні методики визначення рівня сформованості психологічної структури іншомовної текстової діяльності з застосуванням структурно-функціональної моделі, експериментально визначено психологічні умови її ефективного формування. Доведено, що головною з таких умов є збільшення інтенсивності функціонування її мнемічного блоку та його зв'язків з іншими функціональними блоками в межах цілісної системи діяльності. Створено розвиваючу методику з формування іншомовної текстової діяльності студентів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Файл: 03eoomni.zip - 0Перейти: /ard/2003/ Видання зберігається у :
|
|