РА349908
Русских, В. В. Нац. трансп. ун-т.
Підвищення ефективності ремонту шестеренних насосів гідросистем транспортних засобів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Розроблено статистичну модель взаємозв'язку зношувань зубів шестерень по ширині вінця та по зовнішньому діаметрові від зношування цапф та евольвентного профілю та шліців по ширині від зношування шийки ведучої шестерні під ущільнення. Встановлено аналітичну залежність подачі насоса та технічних характеристик зубчастого зачеплення, що визначають працездатність насоса, від величини зношень елементів шестерень. Розроблено новий ефективний спосіб збільшення зовнішнього діаметра зубів шестерень до ремонтного розміру контактним наварюванням порошків з одночасною термоциклічною обробкою, який забезпечує необхідну міцність зчеплення покриття з поверхнею та його високу зносостійкість. Теоретично доведено, що зміна параметрів зубчатого зачеплення та насоса під час ремонту шестерень та запропонованим методом збільшення зовнішнього діаметра зубів правомірна та не погіршує технічні характеристики насоса. Запропоновано приймати товщину зуба біля вершини як критерій граничного збільшення діаметра шестерень у процесі їх ремонту за розробленим методом. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  07rvvgtz.zip - 0Перейти: /ard/2007/
Видання зберігається у :