|
РА324160![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=REF_PRINT&P21DBN=REF&Z21ID=&Image_file_name=IMG/03kopvrz.zip) Калініченко, О. П. Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. Підвищення ефективності спільної роботи вантажних автомобілів і вантажно-розвантажувальних засобів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Анотація: Розроблено методику складання раціональних графіків спільної роботи вантажно-розвантажувальних засобів і вантажних автомобілів, яка дозволяє знизити витрати на функціонування транспортного процесу за рахунок зниження непродуктивних простоїв вантажно-розвантажувальних засобів у разі очікування вантажних автомобілів і простоїв вантажних автомобілів у пунктах навантаження-розвантаження під час обслуговування. За результатами проведених досліджень одержано регресійні моделі залежності показників якості функціонування автотранспортного комплексу (непродуктивними простоями учасників автотранспортного процесу і часом запізнення прибуття до одержувачів вантажу) від умов перевезень і вихідних даних. Визначено, що рівень завантаження вантажно-розвантажувальних механізмів є параметром, що дає змогу знизити витрати від непродуктивних простоїв транспортного комплексу та штрафів на етапі оперативного змінно-добового планування. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Файл: 03kopvrz.zip - 0Перейти: /ard/2003/ Видання зберігається у :
|
|