РА348277
Муковіз, В. С. Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН.
Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто теоретико-методологічні та прикладні засади формування та розвитку маркетингових обслуговуючих кооперативів в овочівництві. Узагальнено економічні функції маркетингових кооперативів, які вони виконують на ринку овочевої продукції. Здійснено дослідження процесів становлення та розвитку обслуговуючих маркетингових кооперативів сільськогосподарських товаровиробників України. Проаналізовано розвиток кооперативних підприємств маркетингового типу в зарубіжних країнах, обгрунтовано економічну ефективність їх діяльності у процесі обслуговування членів об'єднань даного типу. Запропоновано перспективну організаційну структуру сільськогосподарського маркетингового кооперативу, яка дає можливість сільгоспвиробникам економити витрати на маркетинг вирощеної продукції та придбання матеріальних цінностей для її виробництва, дозволяє формувати значні обсяги овочів і виходити на внутрішні та зовнішні ринки, контролювати ціноутворення в овочевому підкомплексі. Наведено пропозиції щодо участі маркетингових кооперативів в інтеграційних процесах, а саме: в роботі регіональних овочевих ринків, диверсифікації з розширення діяльності з надання послуг особистим селянським господарствам. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  06mvsmko.zip - 0Перейти: /ard/2006/
Видання зберігається у :