РА325640
Коренева, І. М. Ін-т педагогіки АПН України.
Розвиток спостережливості молодших школярів у процесі вивчення природничого матеріалу [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Висвітлено історію зміни поглядів щодо суті і дидактичних можливостей спостережливості учнів III та IV-х класів, осмислено її роль на сучасному етапі, розкрито психолого-педагогічні особливості та передумови розвитку означеної якості особистості. Підібрано методику діагностування рівня спостережливості молодших школярів і розроблено експериментальну методику її розвитку на підставі активізації мотиваційної сфери учнів. Суттю розробленої методики є організація педагогічної взаємодії між суб'єктами навчання, в процесі якої відбувається розвиток і активізація внутрішньої структури спостережливості та її мотиваційного аспекту. Наведено результати впровадження до практики навчання експериментальної методики, які підтверджують її дієвість. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  03kimvpm.zip - 0Перейти: /ard/2003/
Видання зберігається у :