РА308588
   Мигаль, Г. В. Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т.
Розробка методу ідентифікації стану втоми оператора системи "людина - техніка - середовище" [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
 Ж17 
Тематичні рубрики:


Анотація: Дисертацію присвячено вирішенню актуального наукового завдання - розробці методу ідентифікації стану втоми оператора системи "людина - техніка - середовище", спрямованого на оцінку та прогнозування її надійності. На основі системного підходу до відбору, структурування та обробки значень розширеної сукупності диференціальних параметрів репрезентативних біологічно активних точок шкіри, а також проведених досліджень, доопрацьовано функціонально цілісний підхід до дослідження функціонального стану людини та визначено характерні ознаки-критерії втоми оператора. Це дозволило розробити еволюційно-ентропійну модель інформаційно-енергетичного обміну в організмі людини та промоделювати його можливі функціональні стани з точки зору причинно-наслідкових взаємозв'язків між підсистемами. На основі характерних ознак-критеріїв та індивідуальної норми організму оператора розроблено інтегрально-диференціальний метод ідентифікації стану втоми оператора. Визначено, що оцінити та прогнозувати надійність оператора можна за величиною функціонального резерву його організму. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  www.nbuv.gov.ua - 0Перейти: /ard/2000/
Видання зберігається у :