|
РА303651![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=REF_PRINT&P21DBN=REF&Z21ID=&Image_file_name=IMG/www.nbuv.gov.ua) Сєріков, С. А. Харк. держ. техн. ун-т радіоелектрон. Синтез системи обробки інформації стосовно до вимірювань прискорення сили тяжіння в умовах рухомої автомобільної платформи [Текст] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Анотація: Дисертацію присвячено питанням синтезу системи обробки інформації стосовно до задачі визначення параметрів гравітаційного поля, а саме вимірювань прискорення сили тяжіння в умовах рухомої автомобільної платформи у реальному масштабі часу. У роботі розвивається новий напрямок у виділенні інфранизькочастотного корисного сигналу на тлі заважаючих збурень великої інтенсивності методом частотної фільтрації на основі використання принципів цифрової обробки сигналів. У результаті досліджень отримана математична модель і структурна схема оптимального цифрового фільтру (ЦФ) виділення корисного сигналу при виконанні гравівимірювань в умовах рухомої автомобільної платформи, а також синтезована структурна схема системи обробки інформації у вигляді послідовного з'єднання попереднього ЦФ, призначеного для обмеження спектру вхідного сигналу, компресора частоти дискретизації і оптимального ЦФ. Синтезована система обробки інформації забезпечує значне поліпшення точності і детальності вивчення вектору прискорення сили тяжіння. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Файл: www.nbuv.gov.ua - 0Перейти: /ard/1998/ Видання зберігається у :
|
|