РА363826
Носова, Є. А. Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка.
Статистичне забезпечення маркетингових досліджень [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Досліджено проблеми створення статистичного забезпечення маркетингових досліджень. Рокрито суть, а також розглянуто структуру й етапи маркетингового дослідження. Визначено роль статистики у забезпеченні його ефективності. Обгрунтовано необхідність створення статистичного забезпечення маркетингового дослідження. Визначено класифікації та групування, що мають бути використані для побудови зазначеного статистичного забезпечення. Розроблено його елементи у частині визначення джерел первинної та вторинної інформації, організації первинного статистичного спостереження, побудови системи статистичних показників, використання статистичних методів для здійснення аналізу, моделювання та прогнозування у маркетингових дослідженнях. Розглянуто особливості побудови структури статистичного забезпечення окремих сегментів ринку. Обгрунтовано засади та визначено елементи статистичного забезпечення ринку молока та молочних продуктів, що дозволило здійснити маркетингове дослідження даного ринку в Україні. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  09neazmd.zip - 0Перейти: /ard/2009/
Видання зберігається у :