РА342482
   Ковальов, А. О. Укр. держ. акад. залізн. трансп.
Удосконалення технології роботи під'їзних колій незагального користування і вантажних станцій магістрального транспорту [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Вперше формалізовано технологію взаємодії промислового та магістрального залізничного транспорту на основі комплексу моделей стохастичного програмування та методу динаміки середніх. Запропоновано новий спосіб обгрунтування раціонального часу знаходження вагонів на під'їздних коліях під час виконання технологічних операцій. Одержано номограми залежностей, які дозволяють прогнозувати кількість вагонів під час здійснення кожної технологічної операції. Удосконалено метод визначення раціонального технічного рівня під'їзної колії на підставі використання моделі технології її функціонування, а також станції примикання. Запропоновано метод вибору оптимального виду доставки вантажу на підприємство з урахуванням результатів прогнозування показників роботи під'їзних колій і станцій примикання. Обгрунтовано комплекс задач, що вирішуються на АРМ оперативного персоналу вантажних станцій і транспортних цехів підприємства. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  06kaosmt.zip - 0Перейти: /ard/2006/
Видання зберігається у :