|
РА344013![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=REF_PRINT&P21DBN=REF&Z21ID=&Image_file_name=IMG/06pasvss.zip) Приходько, А. С. Ін-т педагогіки АПН України. Форми навчання історії у вітчизняній школі ХХ ст. [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Анотація: Проаналізовано генезу форм навчання історії в українській школі XX ст. як цілісного історико-методичного феномену. Розкрито основі етапи розвитку форм навчання у системі шкільної історичної освіти: перші десятиліття XX ст., 1923 - 1934 рр., 1934 - 1964 рр., 1965 - до початку 1990-х рр., 1990-ті рр. Визначено особливості практичного застосування форм навчання історії на кожному з зазначених етапів. Розглянуто процес становлення та розвитку наукових підходів щодо вивчення форм навчання історії у дидактичній і методичній науці. Визначено передумови, основні етапи, чинники і тенденції розвитку досліджуваного феномену в теорії та практиці навчання історії. Обгрунтовано доцільність використання набутого досвіду у сучасній вітчизняній системі шкільної освіти. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Файл: 06pasvss.zip - 0Перейти: /ard/2006/ Видання зберігається у :
|
|