РА353310
Бережинська, Т. В. Ін-т педагогіки АПН України.
Формування готовності майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. На підставі результатів теоретико-експериментального пошуку визначено сутність, структуру, якісні характеристики та рівні сформованості даної готовності. Доведено, що оцінювання в єдності з перевіркою, обліком, коригуванням є засобом забезпечення зворотного зв'язку на кожному з етапів цілісного процесу навчання. Розглянуто структуру процесу оцінювання як єдність етапів: визначення мети оцінювання, встановлення об'єктів оцінювання у конкретній педагогічній ситуації, визначення та конкретизації загальних критеріїв оцінювання, зіставлення реальних результатів з цілями процесу навчання на підставі визначених критеріїв, встановлення високого, достатнього, середнього та початкового рівнів навчальних досягнень молодших школярів, вибору ефективних форм і видів оцінки, повідомлення оцінок. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  07btvdms.zip - 0Перейти: /ard/2007/
Видання зберігається у :