РА321151
Фарберов, В. І. НАН України. Ін-т економіки пром-сті.
Формування ефективного механізму управління виставковими підприємствами [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто питання вдосконалення управління виставковими підприємствами у період переходу до ринкових відносин на підставі виявлення ролі виставкової діяльності у системі маркетингових комунікацій, використання передового вітчизняного та зарубіжного досвіду організації виставок та функціонування сучасного економічного механізму здійснення виставкової діяльності в Україні. Визначено методи управління виставковим бізнесом за допомогою оцінки стану економічного простору проведення виставок, аналізу господарської діяльності спеціалізованого виставкового центру та виявлення короткострокових та довгострокових вигод, які отримуються безпосередніми та опосередкованими учасниками виставкового процесу. Розроблено методичні рекомендації по забезпеченню ефективності діяльності виставкового підприємства шляхом формування функціональної моделі управління виставковими процесами на рівні виставкового центру, вдосконалення елементів механізму врахування інтересів організаторів, експонентів і відвідувачів виставки та обгрунтування рішень по управлінню виставковим бізнесом. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  02fviuvp.zip - 0Перейти: /ard/2002/
Видання зберігається у :