РА366609
Пащук, Л. В. Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка.
Формування системи маркетингу персоналу на підприємстві [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Узагальнено теоретичні підходи та розроблено практичні рекомендації щодо формування системи маркетингу персоналу на підприємствах хімічної промисловості України. Теоретично обгрунтовано місце маркетингу персоналу в кадровій політиці підприємства. Узагальнено понятійний апарат сучасної концепції маркетингу персоналу на підприємстві. Розкрито суть системи маркетингу та запропоновано вдосконалену процедуру розробки стратегії управління персоналом. Проведено дослідження особливостей застосування маркетингових підходів в управлінні персоналом та визначено шляхи вдосконалення процесу такого управління на підприємствах хімічної галузі України. Запропоновано практичні рекомендації щодо здійснення планування потреби в персоналі згідно з планом маркетингу підприємства. Формалізовано процес підбору персоналу підприємства з застосуванням математичного апарату лінійного програмування. Визначено місце систем маркетингу персоналу серед показників результативності управління персоналом. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  09plvmpp.zip - 0Перейти: /ard/2009/
Видання зберігається у :