РА303360
Коломійченко, Л. Г. Ін-т педагогіки АПН України.
Індивідуалізація навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи в процесі засвоєння математичних знань [Текст] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Дисертацію присвячено проблемі індивідуалізації навчання, яка належить до вічних проблем педагогіки. В роботі пропонується новий підхід до розв'язання означеної проблеми; визначено принципи індивідуалізації, створено діяльнісну модель, розроблено засоби індивідуалізації на основі ідей особистісно-орієнтованого навчання, концепції поетапного формування розумових дій та використання парних, групових і колективних форм навчання, які дозволяють створити такі умови, за яких учень виступає суб'єктом, а не лише об'єктом навчального процесу, що забезпечує реалізацію принципу індивідуального підходу шляхом зміни вектора в педагогіці від навчання до учіння. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  www.nbuv.gov.ua - 0Перейти: /ard/1999/
Видання зберігається у :