РА383411
Аверіна, Т. М. РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта).
Антропологічні засади педагогічної творчості у вітчизняній педагогіці XX століття [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Анотація: Проаналізовано й охарактеризовано педагогічну творчість з позиції антропологічного підходу. Реконструйовано вітчизняну педагогічну спадщину XX ст., висвітлено теоретико-методологічні засади педагогічної творчості за результатами діяльності як науки та мистецтва та за сутністю процесу - як адаптивної стратегії розвитку особистості педагога. Встановлено специфіку педагогічної творчості як складної, багатовимірної, полімотиваційної та детермінованої життєвою орієнтацією діяльності педагога. Обгрунтовано теорії гуманізації та гуманітаризації освіти антропологічними та гносеологічними концепціями філософської антропології, створено приклад теоретичної моделі формування творчого мислення майбутнього педагога. Удосконалено теоретико-методологічні принципи, підходи та методи педагогічної теорії та практики, доведено доцільність проведення теоретичного аналізу педагогічної творчості з залученням антропологічного підходу. Набуло подальшого розвитку дослідження традиційних і новітніх парадигм навчання, які доповнено антропологічними рецепціями, принципами, підходами та методами розвитку творчої особистості. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :