РА371989
Сучков, А. В. Нац. ун-т харч. технологій.
Ефективність франчайзингу як інструменту інвестиційної діяльності підприємств харчової промисловості [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Досліджено правові заходи регулювання франчайзингової діяльності в Україні та світі. Розглянуто вплив факторів, які стримують розвиток франчайзингової діяльності на підприємствах харчової промисловості України та запропоновано заходи для зменшення їх негативного впливу. Проаналізовано методики оцінки ефективності інвестиційних франчайзингових проектів та акцентовано на їх перевагах і недоліках. Запропоновано шляхи вдосконалення оцінювання ефективності франчайзингових проектів та усунення виявлених недоліків. Надано методику забезпечення ефективності інвестиційних франчайзингових проектів на підприємствах харчової промисловості. Дану методику забезпечення ефективності франчайзингових проектів апробовано на підприємствах харчової промисловості України. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  10savphp.zip - 0Перейти: /ard/2010/
Видання зберігається у :