ВА736338
Жегус, О. В. Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі.
Маркетингові дослідження ринку [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Розкрито сутність та значення товарного ринку (ТР) у сучасній економіці, описано функції, наведено класифікацію ринку та механізм його функціонування, визначено місце ТР в системі ринків, умови та чинники функціонування ТР. Подано характеристику елементів ринку, зокрема, попиту та пропозиції, ціни як ринкової категорії. Висвітлено завдання маркетингового дослідження (МД) ТР, формування інформаційної бази та напрями використання новітніх інформаційних технологій під час МД ТР. Описано систему показників оцінки й аналізу ТР, методи розрахунку й визначення потенціалу та місткості ринку, розкрито методологічні основи прогнозування ТР. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Попова, Л. О.; Парцирна, Т. М.

Видання зберігається у :