РА382857
Божко, Т. О. Київ. нац. ун-т культури і мистецтв.
Методичні основи удосконалення проектування продукції графічного дизайну [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
 Ж182 
Тематичні рубрики:


Анотація: Проаналізовано причини масового поширення візуальних комунікацій, невідповідних вимогам якості закріплення інформації та тривалості її фіксації споживачами. Систематизовано, уточнено та доповнено чинники впливу на властивості продукції графічного дизайну (ГД), що визначають вимоги до проектної ситуації у ГД. Деталізований аналіз функцій й елементів візуальної мови кожного з продуктів дозволив встановити типологію продукції ГД, з трьома ієрархічними рівнями складності. На основі типології здійснено прогноз щодо можливих подальших розгалужень спеціалізації ГД і визначено структуру проектування. Встановлено умови адаптації методів стимуляції конструктивного мислення й інженерного проектування до властивостей рекламно-графічної продукції та специфічних відмінностей проектування у ГД. Визначено критерії оцінки якості результатів проектування, запропоновано методичні положення щодо умов вдосконалення проектування продукції ГД. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  11BTOPGD.zip - 0Перейти: /ard/2011/
Видання зберігається у :