Супрун, В.
Шлях до покупця: досвід західних фірм [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
 У542 
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
виробник -- споживач -- маркетинг -- конкуренція -- конкурентоспроможність -- якість товару -- ціна товару -- "олюднення товару"
Анотація: Проаналізовано досвід західних фірм у процесі руху товарів до покупця, способи збільшення конкурентоспроможності виробів, тенденції до одержання прибутків не за рахунок ціни, а шляхом підвищення якості, переходу до вивчення психології покупців. Наголошено, що вивчення і використання цього досвіду стане одним із факторів більш успішного переходу економіки України до ринку. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :