|
РА374912![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=REF_PRINT&P21DBN=REF&Z21ID=&Image_file_name=IMG/10snmpps.zip) Сінопальнікова, Н. М. Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу в початковій школі [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Анотація: Обгрунтовано сутність підготовки майбутнього вчителя до застосування інтегрованих форм організації навчання в початковій школі як освітнього процесу, що забезпечує готовність майбутніх вчителів до діяльності інтегрованого характеру (здійснення внутрішньо- та міжпредметної інтеграції у процесі викладання основних шкільних дисциплін). Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови цієї підготовки (організація діяльності викладачів психолого-педагогічних і предметно-методичних дисциплін з упровадження інтегрованого підходу до навчання студентів, спрямованість професійної підготовки до формування у студентів мотиваційно-ціннісного компоненту готовності тощо). Доведено ефективність реалізованих педагогічних умов. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Файл: 10snmpps.zip - 0Перейти: /ard/2010/ Видання зберігається у :
|
|