РА385184
Любченко, Н. В. НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка.
Психофізіологічні чинники адаптації студентів перших курсів до навчання у вищих навчальних закладах [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Встановлено передумови досліджуваного процесу на основі аналізу психофізіологічних властивостей нервової системи, функціонального стану головного мозку, мотиваційно-ціннісної спрямованості, рівня суб'єктивного контролю, адаптивності, соціально-психологічних характеристик, самопочуття, активності, настрою, тривожності. Запропоновано два способи, які дозволяють прогнозувати вірогідність проявів порушення адаптації та появи групи ризику. Перший спосіб - це розроблена методика інтегральної оцінки рівнів адаптації методом колективної експертизи, а другий - створення моделей адаптивності за допомогою дискримінантного аналізу. Розроблено та впроваджено методичні рекомендації щодо підвищення здатності адаптуватися до навчальної діяльності. Результати, одержані під час формувального експерименту, свідчать про збільшення рівня мотивації на процес навчання та досягнення влади, зниження ескапізму, підвищення нервово-психічної стійкості та рівня адаптивності. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :