РА381498
   Гуменникова, Т. Р. Ін-т вищ. освіти НАПН України.
Теоретико-методичні засади підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання молодших школярів в умовах ступеневої освіти [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Визначено основні тенденції, які впливають на процес підготовки майбутнього педагога початкової школи до виховної діяльності. У контексті компетентнісного, суб'єктно-діяльнісного та системного підходів комплексно досліджено процес підготовки майбутніх педагогів у підсистемі "бакалавр - спеціаліст - магістр". Розкрито теоретичні засади професійної підготовки майбутніх педагогів до особистісно орієнтованого виховання молодших школярів. Визначено ступінь готовності майбутніх учителів до особистісно орієнтованого виховання і встановлено його критерії, показники, ознаки виявлення та рівневу характеристику. Репрезентовано навчально-методичний супровід ступеневої підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання молодших школярів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  11GTRUSO.zip - 0Перейти: /ard/2011/
Видання зберігається у :