РА367129
Чаплінський, Ю. Б. Київ. нац. торг.-екон. ун-т.
Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємтсв [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Проведено дослідження сутності туристичної діяльності як сфери застосування концепції управління маркетингом. Проаналізовано наукові підходи до маркетингу туристичного підприємства та визначено його специфічні особливості у туристичній діяльності. Розглянуто систему управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства, проаналізовано маркетингове середовище функціонування туристичних підприємств регіону. Досліджено основні показники функціонування туристичного ринку Чернівецької області та спрогнозовано обсяги туристичних потоків на майбутній період. Висвітлено функції управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств, що функціонують у Чернівецькій області, визначено основні напрями удосконалення системи управління маркетингом туристичних підприємств. Надано рекомендації щодо управління комплексом маркетингу туристичного підприємства та запропоновано методологію визначення ефекту взаємодії туристичного підприємства на основі його взаємовідносин з іншими учасниками туристичного ринку. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  09cybdtp.zip - 0Перейти: /ard/2009/
Видання зберігається у :