Назаренко, Г. І.
Анатомо-фізіологічний аспект наступності перших двох ланок загальної системи освіти [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
гіподинамія -- рухова активність -- м'язові метаболіти -- дисгармонійний фізичний розвиток
Анотація: На основі систематизації та аналізу наукових джерел розглянуто актуальні питання анатомо-фізіологічного аспекту наступності перших двох ланок освіти. Зроблено аналіз основних чинників погіршення здоров'я першокласників, виокремлено завдання щодо запобігання гіподинамії, покращання здоров'я молодших школярів.
На основании систематизации и анализа научных источников рассмотрены актуальные вопросы анатомо-физиологического аспекта преемственности первых двух звеньев образования. Сделан анализ главных составляющих ухудшения здоровья первоклассников выделены основные задачи решение которых предупреждает гиподинамию, улучшает здоровье младших школьников.
In paper, it is ground systematizations and analysis of scientific sources, the urgent questions of anatomical physiological aspect of eligibility of the maiden two parts of formation are surveyed. Analysis of principal components of deterioration of health schoolboys, the primal problems a solution which one are excreted notifies a hypodynamia, enriches of health of the low schoolboys. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :