ВА667468
Асоц. ректорів пед. ун-тів. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т вищ. освіти АПН України.
Болонський процес: тенденції, проблеми, перспективи [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розкрито сутність Болонського процесу й обгрунтовано шляхи оновлення та модернізації українських освітянських стандартів зі збереженням позитивних досягнень і переваг вітчизняної системи освіти. Розглянуто євроінтеграцію України як чинник соціально-економічного розвитку держави. Проаналізовано особливості модернізації української освіти у контексті Болонського процесу. Визначено перспективи застосування інформаційних технологій у професійній діяльності учителя. Показано роль Болонського процесу як засобу інтеграції та демократизації вищої освіти. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування національної системи освіти України. Представлено програму проведення педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації освіти у вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Висвітлено практичні аспекти участі педагогічних закладів України у Болонському процесі.
Раскрыта сущность Болонского процесса и обоснованы пути обновления и модернизации украинских образовательных стандартов с сохранением позитивных достижений и преимуществ отечественной системы образования. Рассмотрена евроинтеграция Украины как фактор социально-экономического развития государства. Проанализированы особенности модернизации украинского образования в контексте Болонского процесса. Определены перспективы использования информационных технологоий в профессиональной деятельности учителя. Показана роль Болонского процесса как средства интеграции и демократизации высшего образования. Охарактеризована нормативно-правовая база формирования национальной системы образования Украины. Представлена программа проведения педагогического эксперимента по внедрению кредитно-модульной системы организации обучения в высших учбеных заведениях III - IV уровней аккредитации. Освещены практические аспекты участия педагогических заведений Украины в Болонском процессе. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Андрущенко, В. П. (.); Бех, В. П. (д.); Маліновський, Ю. Л. (д.)

Видання зберігається у :