ВА761973
   Свистун, Валентина Іванівна.
Педагогічні засади організації професійного навчання на виробництві [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Розглянуто підприємство як об'єкт дослідження, його призначення у суспільстві й організацію виробництва. Наведено структуру виробництва та показано в ній місце трудових ресурсів та їх роль у ефективній діяльності підприємства. Сформульовано концепцію "життєвого циклу товару" та пов'язаного з ним життєвого циклу технології, професії та кваліфікації робітників. Ця концепція диктує необхідність своєчасного та безперервного підвищення кваліфікації робітничого персоналу, який зможе ефективно працювати за умов модернізованого виробництва. Проведено аналіз комплексної підготовки виробництва, у процесі якої формуються вимоги до робітничого персоналу. Висвітлено різні варіанти забезпечення виробництва робітничим персоналом. Визначено місце професійної та професійно-технічної освіти у загальній системі освіти України. Показано, що їх взаємоузгоджений розвиток впродовж більш, ніж століття, став тією рушійною силою, що змогла в свій час, за порівняно короткий термін, за складних умов досягнути значних успіхів в індустріалізації країни, у космічній галузі та інших галузях науки та техніки. Розглянуто основні компоненти дидактичних систем. Показано, що модульна система містить всі складові дидактичних систем. Визначено шляхи подолання некомпетентності виробничого персоналу. Запропоновано взаємодію підприємств і навчальних закладів за сучасних умов, спрямовану на підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників. Розглянуто сучасні тенденції професійного навчання таких робітників за умов виробництва. Процес одержання визначеного рівня професійного навчання розглянуто як навчальний пр
оцес. Проведено аналіз різних підходів до управління навчальним процесом, наведених у педагогічній літературі та показано, що всі вони базуються на класичній теорії та практиці управління. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Герганов, Леонід Дмитрович; Михайличенко, Анатолій Михайлович; Михнюк, Марія Іванівна; Байдулін, Валерій Борисович; Аніщенко, Володимир Максимович; Мілохіна, Маргарита Олександрівна; Радкевич, В. О. (.); НАПН України; Ін-т проф.-техн. освіти

Видання зберігається у :