В354278/1
Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій [Text] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. / Сум. облдержадмін. Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти [та ін.] !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! . - ISBN 978-966-473-070-6.
Т. 1 : Секції: № 1 (сесії 1.1-1.7), № 4 (сесії 4.1-4.7) !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Анотація: Визначено духовний капітал людини як превентивний імператив щодо конфліктів у глобалізованому світі. Викладено сучасні економіко-правові проблеми щодо забезпечення сталого менеджменту лісовими ресурсами. Розкрито роль польськомовних видань у транскордонній комунікації. Розглянуто політичну діяльність як елемент громадянського виховання учнів середньої школи США. Розглянуто відкриті джерела інформації (Osint) у роботі агентурної розвідки. Проаналізовано зміни в освіті в контексті економічно-суспільних змін Європи. Описано особливості управління навчально-тренувальним процесом у технології підготовки персоналу. Визначено роль та значення освіти впродовж усього життя у сучасному суспільстві Канади. Проаналізовано проблему трансформації гуманітарної освіти у технічних навчальних закладах України. Увагу приділено соціокультурному статусу особистості в системі неперервної освіти. Розглянуто сучасний аспект ідеології в контексті розвитку громадянської освіти в Україні. Розкрито проблеми рівного доступу до якісної освіти у сучасному суспільстві. Описано критичне мислення як основу інноваційних практик. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти; Norsk Institutt for Strategiske Studier; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад."; НАН України; Ін-т економіки та прогнозування

Видання зберігається у :