Шинкаренко, В. Г.
Обгрунтування споживчої цінності послуги пасажирського автомобільного транспорту [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Розглянуто існуючі методи визначення споживчої цінності товарів (послуг), встановлено їх недоліки й переваги. Розроблено метод визначення споживчої цінності послуги пасажирського автомобільного транспорту, що передбачає визначення цінності за допомогою експертного опитування споживачів. Результатом цього методу є вартісні оцінки вкладу кожного параметра послуги. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Легкий, С. А.

Видання зберігається у :