ВА762688
   Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Висвітлено актуальні проблеми теоретичних, методологічних і практичних аспектів управління стратегічним маркетингом підприємства за умов ринкової економіки. Розкрито парадигму стратегічного маркетингу, простежено еволюцію концепцій управління маркетингом, описано його архітектуру, запропоновано концепцію управління стратегічним маркетингом. Розглянуто методологічні засади управління стратегічним маркетингом, акцентовано на методичних підходах до стратегічного аналізу маркетингу. Подано вичерпну інформацію щодо інструментарію управління стратегічним маркетингом, увагу приділено бенчмаркінгу комплексу маркетингу підприємств та ризик-менеджменту стратегічного маркетингу. Виокремлено питання дослідження результативності управління стратегічним маркетингом. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського

Видання зберігається у :