ВА768342
   Чухрай, Наталія Іванівна.
Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю за умов динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів. Висвітлено теоретичні та практичні засади маркетингової діяльності промислового підприємства на ринку високотехнологічних товарів. Розкрито особливості формування та оцінювання споживної вартості високотехнологічних товарів. Увагу приділено трансформації комплексу маркетингу для високотехнологічних товарів. Викладено методичні підходи до проведення маркетингових досліджень та обгрунтування стратегічних маркетингових рішень на ринках високотехнологічних товарів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Демків, Ярина Василівна; Нац. ун-т "Львів. політехніка"

Видання зберігається у :