Бучківська, Г. В.
Проектування етнохудожнього середовища в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
етнохудожнє середовище -- професійна підготовка педагогів -- музей народного мистецтва -- этнохудожественная среда -- профессиональная подготовка педагогов -- музей народного искусства -- ethno-cultural environment -- professional preparation of pedagogues -- museum of folk art
Анотація: Висвітлено досвід організації сучасного музею народного декоративно-прикладного мистецтва у педагогічному ВНЗ, що є одним з ефективних засобів прилучення учнівської молоді до культурної спадщини та духовних цінностей народу. Визначено, що важливе місце у системі формування творчої активності студентської молоді посідає етнохудожнє середовище, яке інтегрує у собі побутові, мистецькі, педагогічні традиції. Розкрито потенціал народного мистецтва у проектуванні етнохудожнього середовища в системі професійної підготовки педагогів.
Освещен опыт организации современного музея народного декоративно-прикладного искусства в педагогическом ВУЗ, который является одним из эффективных средств приобщения студенческой молодежи к культурному наследию и духовным ценностям народа. Определено, что важное место в системе формирования творческой активности студенческой молодежи занимает этнохудожественная среда, которая интегрирует в себе бытовые, художественные, педагогические традиции. Раскрыт потенциал народного искусства в проектировании этнохудожественной среды в системе профессиональной подготовки педагогов.
The experience of modern museum of folk decorative-applied art organization in higher educational pedagogical institutions, which is one of the effective means of incorporating of students to cultural heritage and spiritual values of nation, is reviewed. It is determined that the important place in the system of formation creative activity of the students belongs to ethno-artistic environment, which integrates everyday, artistic, pedagogical traditions. The potential of folk art in projecting ethno-artistic environment within the context of professional preparation of pedagogues has been revealed. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Бучковская, Г. В.