ВА658968
   Павленко, А. Ф. Київ. нац. екон. ун-т.
Маркетингова політика ціноутворення [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Розглянуто проблеми маркетингового ціноутворення на вітчизняному ринку, зорієнтованого на залучення споживача за умов зростаючої конкуренції між підприємствами. З урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду у сфері маркетингового ціноутворення, а також специфіки української економіки розкрито сутність основних положень даного процесу. Визначено роль і місце контролінгу у процесі цінової діяльності підприємства, який підвищує ефективність використання ціни під час реалізації продукції.
Рассмотрены проблемы маркетингового ценообразования на отечественном рынке, ориентированного на привлечение потребителя в условиях возрастающей конкуренции между предприятиями. С учетом отечественного и зарубежного опыта в сфере маркетингового ценообразования, а также специфики украинской экономики раскрыта сущность основных положений данного процесса. Определены роль и место контроллинга в процессе ценовой деятельности предприятия, повышающего эффективность использования цены при реализации продукции. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Корнієв, В. Л.

Видання зберігається у :