ВА665337
Святненко, В. Ю. Ін-т післядиплом. освіти. Екон. ф-т Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка.
Маркетинг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Розглянуто сутність, розвиток, принципи, завдання, середовище та функції маркетингу, особливості управління маркетинговою діяльністю. Запропоновано систему маркетингових комунікацій, концепції управління маркетингом. Розкрито суть понять ринку, товару, конкуренції, ціни, попиту, потреби, обміну, угоди. Наведено класифікацію ринків, товарів і посередників, а також методи маркетингових досліджень, контролю маркетингової діяльності. Визначено фактори впливу на ціноутворення за конкрентних ринкових умов.
Рассмотрены сущность, развитие, принципы, задачи, среда и функции маркетинга, особенности управления маркетинговой деятельностью. Предложены система маркетинговых коммуникаций, концепции управления маркетингом. Раскрыта сущность понятий рынка, товара, конкуренции, цены, спроса, потребности, обмена, соглашения. Приведены классификация рынков, товаров и посредников, а также методы маркетинговых исследований, контроля маркетинговой деятельности. Определены факторы влияния на ценообразование в конкретных рыночных условиях. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :