Павленко, Л.
Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров'я [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
здоров’я учнів -- ідеї В. О.Сухомлинського щодо збереження здоров’я дітей -- здоров’яформуюче середовище -- Школа сприяння здоров’ю -- здоровье учащихся -- идеи В. А. Сухомлинського по сохранению здоровья детей -- здоровьеформирующая среда -- Школа содействия здоровью -- pupils’ health -- health-shaping environment -- School of Assistance to health
Анотація: Проаналізовано проблему створення здоров'яформувального середовища в сучасному навчальному закладі - Школі сприяння здоров'ю - відповідно до ідей В. О. Сухомлинського. Запропоновано практичні заходи щодо їх втілення в навчально-виховному комплексі "Корн" Донецька. Розглянуто модель створення здоров'яформувального освітнього середовища, реалізація якої здійснюється завдяки впровадженню освітнього практико-зорієнтованого проекту "Витоки здоров'я". Зазначено, що метою проекту є стимулювання інтересу педагогів і батьків до вивчення педагогічної спадщини В. Сухомлинського з погляду збереження, зміцнення та формування здоров'я школярів, оволодіння певним обсягом знань та їх практичного застосування.
Проанализирована проблема создания здоровьеформирующей среды в современном учебном заведении - Школе содействия здоровью - в соответствии с идеями В. А. Сухомлинского. Предложены практические меры по ее реализации в учебно-воспитательном комплексе "Корн" Донецка. Рассмотрена модель создания здоровьеформирующей образовательной среды, реализация которой осуществляется благодаря внедрению образовательного практико-ориентированного проекта "Истоки здоровья". Указано, что целью проекта является стимулирование интереса педагогов и родителей к изучению педагогического наследия В. Сухомлинского с точки зрения сохранения, укрепления и формирования здоровья школьников, овладения определенным объемом знаний и их практического применения.
The article analyzes the problem of creating the health-shaping environment in the modern educational establishment – the School of Assistance to Health – according to the ideas of Vasyl Sukhomlynskyi and offers the practical steps of their realization !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!