Безродна, В.
Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
гуманізація -- ключові компетентності -- комунікативна компетентність -- інтерактивні форми навчання -- позитивна мотивація -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация -- ключевые компетентности -- коммуникативная компетентность -- интерактивные формы обучения -- позитивная мотивация -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии
Анотація: Описано власний досвід з формування комунікативної компетентності учнів 10 - 11 класів на уроках історії в ліцеї Донецького національного університету. Розглянуто засоби формування позитивної мотивації у ліцеїстів до засвоєння знань - проблемне навчання і наочність. Охарактеризовано методи формування комунікативної компетентності під час навчальних занять, які базуються на принципі колективного обговорення проблеми. Зазначено, що використання інтерактивних методів в історичній освіті відіграє важливу роль у формуванні комунікативної компетентності ліцеїстів, яка є одним з основних чинників становлення особистості.
Описан собственный опыт по формированию коммуникативной компетентности учеников 10 - 11 классов на уроках истории в лицее при Донецком национальном университете. Рассмотрены средства формирования положительной мотивации у лицеистов к усвоению знаний - проблемное обучение и наглядность. Охарактеризованы методы формирования коммуникативной компетентности во время учебных занятий, в основе которых - принцип коллективного обсуждения проблемы. Подчеркнуто, что использование интерактивных методов в историческом образовании играет важную роль в формировании коммуникативной компетентности лицеистов, которая является одним из основных факторов становления личности.
Results of author's private experience on formation of the communicative competence of students of 10 - 11 classes at history teaching in a lyceum of Donetsk national university are analyzed. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!