Петров, О.
Опанування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніми вчителями іноземної мови: теоретичний аспект [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
іноземна мова -- лінгвосоціокультурная компетентність иностранный язык -- лингвосоциокультурная компетентность
Анотація: Розглянуто теоретичні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Визначено суть лінгвістичного та культурологічного компонентів. Охарактеризовано етапи становлення цієї проблеми у педагогічній літературі. Зроблено висновок, що лінгвосоціокультурна компетентність дозволяє майбутнім учителям іноземної мови значно підвищити рівень знань, загальнокультурних умінь, доречно використовувати соціокультурну лексику, країнознавчу інформацію, долати установлені стереотипи, вільно орієнтуватися і взаємодіяти в сучасному соціокультурному просторі.
Рассмотрены теоретические предпосылки формирования лингвосоциокультурной компетентности будущих учителей иностранного языка. Определена суть лингвистического и культурологического компонентов. Охарактеризованы этапы становления этой проблемы в педагогической литературе. Сделан вывод, что лингвосоциокультурная компетентность позволит будущим учителям иностранного языка значительно повысить уровень знаний, общекультурных умений, уместно использовать социокультурную лексику, страноведческую информацию, преодолевать установленные стереотипы, свободно ориентироваться и взаимодействовать в современном социокультурном пространстве.
The article deals with the theoretical background of the formation of the linguosociocultural competence of future teachers of a foreign language and also with the periods of development of the mentioned problem in the pedagogical. literature. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!