Липова, Л.
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- до профільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- дифференциация -- дифференциация обучения -- дифференцированное обучение -- допрофильная подготовка -- содержание образования -- самореализация личности
Анотація: Висвітлено сутність понять "диференціація", "диференціація навчання", "диференційоване навчання", "диференційований підхід у навчанні". Визначено методологічну основу сучасного диференційованого навчання. Висвітлено основні вектори диференціації навчання. Розглянуто особливості диференційованого навчання за умов профілізації освіти. Зазначено про обов'язковість забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів. Наголошено на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання. Виокремлено концептуальні підходи до формування змісту освіти, а саме: фундаментальний та культурологічний. Розглянуто диференціацію змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації. Констатовано, що принцип диференціації навчання залишається провідним на допрофільному етапі основної школи.
Освещены основне векторы дифференциации обучения, особенности дифференцированного обучения в условиях профилизации образования, обеспечение принципа дифференциации обучения в допрофильной подготовке учащихся. Подчеркнута важность создания условий для дифференциации обучения с целью помощи учащимся основной школы в выборе профиля обучения. Рассмотрена дифференциация содержания обучения для обеспечения профильного самоопределения личности, её дальнейшей профессиональной самореализации.
The article enlightens basic tendencies of differentiation of school education, peculiarities of differential education under circumstances of profilization of school education, ensuring of the principle of differentiation of school education in pre-profile training of pupils; it lays the stress on necessity of creating conditions for differentiation of school education in order to help pupils at secondary school to choose the profile of education, differentiation of content of education is scrutinized to ensure the profile self-determination of personality and its further professional self-realization. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Войцехівський, М.; Замаскіна, П.