Бобаль, Н.
Структура та зміст соціокультурної компетентності як науково-педагогічної категорії [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
 С5*5 
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
соціокультурна компетентність -- науково-педагогічна категорія -- соціокультурна взаємодія -- якість підготовки майбутніх журналістів -- формування соціокультурної компетентності -- социокультурная компетентность -- научно-педагогическая категория -- социокультурное взаимодействие -- качество подготовки будущих журналистов -- формирование социокультурной компетентности
Анотація: Досліджено соціокультурну взаємодію як феномен, у якому людина виступає як особистість, що активно і свідомо орієнтована на спільну діяльність, в основі якої лежать гуманістичні ціннісні орієнтації, повага прав іншої людини, творчо-практичне ставлення до справи та навколишнього світу. У контексті особистісно-діяльнісного підходу визначено компоненти структури та розкрито зміст соціокультурної компетентності (СКК) як науково-педагогічної категорії. Охарактеризовано компоненти СКК, які дозволяють зробити висновок про рівень сформованості СКК майбутнього журналіста. Зазначено, що підвищення якості підготовки студентів - майбутніх журналістів - можливе за умови формування у них соціокультурної компетентності як мети та результату підготовки до соціокультурної взаємодії.
Исследовано социокультурное взаимодействие как феномен, в котором человек выступает как личность, активно и сознательно ориентированная на совместную деятельность, в основе которой лежат гуманистические ценностные ориентации, уважение прав другого человека, творчески-практическое отношение к делу и окружающему миру. В контексте личностно-деятельностного подхода определены компоненты структуры и раскрыто содержание социокультурной компетентности (СКК) как научно-педагогической категории. Охарактеризованы компоненты СКК, позволяющие сделать вывод об уровне сформированности СКК будущего журналиста. Подчеркнуто, что повышение качества подготовки студентов - будущих журналистов - возможно при условии формирования у них социокультурной компетентности как цели и результата подготовки к социокультурному взаимодействию.
The article examines problems of researching the structure and contents of the socio-cultural competence as a scientific and pedagogical category. The author analyses the socio-cultural competence components, and stresses its importance in the processof journalistsТ training. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!