Бордюк, М. А.
Парадигма вивчення природознавства студентами гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів в умовах нового інформаційного простору [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
 Б1 в 
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
інформаційний етап -- гуманітаризація -- між предметний синтез -- синергетичний підхід -- информационный этап -- гумманитаризация -- меджупредметный синтез -- синергетический подход
Анотація: Відзначено необхідність створення парадигми вивчення природознавства як інтегрованого комплексу фундаментальних дисциплін студентами гуманітарних спеціальностей за умов нового інформаційного простору. З'ясовано, що основу курсу складають: філософські положення теорії пізнання, теорії систем, загальнонаукові принципи системного підходу й елементи системного аналізу, діалектична теорія про загальний зв'язок, взаємозумовленість і цілісність явищ об'єктивної дійсності, положення про роль неперервної освіти у формуванні професіоналізму особистості, концептуальні положення щодо професійності студентів. Доведено, що одержані знання з основ фундаментальних дисциплін дають можливість майбутнім педагогам і працівникам гуманітарної сфери орієнтуватися в тих процесах, що відбуваються в сучасній науці та використовувати їх у практичній діяльності.
Отмечается необходимость создания парадигмы изучения естествознания как интегрированного комплекса фундаментальных дисциплин студентами гуманитарных специальностей в условиях нового информационного пространства. Обращено внимание на то, что основу курса составляют: философские положения теории познания, теории систем, общенаучные принципы системного подхода и элементы системного анализа, диалектическая теория об общей связи, взаимообусловленность и целостность явлений объективной деятельности, положение о роли непрерывного образования в формировании профессионализма личности, концептуальные положения относительно профессиональности студентов. Доказано, что полученные знания основ фундаментальных дисциплин дают возможность будущим педагогам и работникам гуманитарной сферы ориентироваться в тех процессах, которые происходят в современной науке и использовать их в практической деятельности. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!