Врочинська, Л. І.
Педагогічні умови виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного закладу і сім’ї [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Зазначено, що актуальність ідей гуманістичної педагогіки, метою якої є виховання особистості, здатної до гармонійної взаємодії з соціальним довкіллям і собою, на сучасному етапі розвитку суспільства зумовлена активізацією людського фактора. Визначено педагогічні умови виховання гуманної поведінки старших дошкільників у процесі взаємодії ДНЗ і сім’ї та доведено їх ефективність. Зроблено висновок, що подальшої розробки потребують зміст і форми спільної роботи ДНЗ з родинами, діти яких не виховуються в дошкільному закладі.
Отмечено, что актуальность идей гуманистической педагогики, целью которой является воспитание личности, способной к гармоничному взаимодействию с социальным окружением, на современном этапе развития общества обусловлена активизацией человеческого фактора. Определены педагогические условия воспитания гуманного поведения старших дошкольников в процессе взаимодействия ДУЗ и семьи и показана их эффективность. Сделан вывод о том, что необходима дальнейшая разработка содержания и форм совместной работы ДУЗс семьями, дети которых не воспитываются в дошкольном учреждении.
The article deals with the research of pedagogical conditions which enable efficient upbringing and humane behaviour of senior pre-school children in the process of interaction between a preschool establishment and the family. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!