Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! . - (Сер. 16. Творча особистість учителя: пробл. теорії і практики. Вип. 3(13)) !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Викладено методологію використання синергетичного підходу до формування комунікативної компетентності з російської мови у процесі фахової підготовки вчителів початкових класів. Розглянуто проблеми формування педагогічної креативності учителів, психолого-педагогічні проблеми формування їх творчої активності. Розкрито концептуальні та процесуальні основи експериментальної технології діагностування творчих самостійних робіт студентів. Описано методи діагностування рівнів сформованості досвіду саморегулювання музикантів-педагогів. Проаналізовано шляхи становлення вчителя-вихователя у процесі професійної підготовки, особливості педагогічної взаємодії в реабілітаційній роботі з підлітками з девіантною поведінкою.
Освещены теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства, профессионализма. Изложена методология синергетического подхода к формированию коммуникативной компетенции по русскому языку в процессе профессиональной подготовки учителей начальных классов. Рассмотрены проблемы формирования педагогической креативности учителей, психолого-педагогические проблемы формирования их творческой активности. Раскрыты концептуальные и процессуальные основы экспериментальной технологии диагностирования творческих самостоятельных работ студентов. Представлены методы диагностирования уровней сформированности опыта саморегулирования музыкантов-педагогов. Проанализированы пути становления учителя-воспитателя в процессе профессиональной подготовки, особенности педагогического взаимодействия в реабилитационной работе с подростками с девиантным поведением. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Андрущенко, В. П. (.)

Видання зберігається у :