Ікуніна, З. І.
Психологічний аналіз факторів взаємодії молодших школярів у навчальній діяльності [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
темперамент -- міжособистісні взаємовідносини -- навчальна успішність
Анотація: Наведено результати дослідження впливу якостей темпераменту (активності, темпу психічної діяльності, екстравертованості), міжособистісних взаємовідносин (симпатії й антипатії) та навчальної успішності на ефективність взаємодії молодших школярів між собою.
Представлены результаты изучения влияния свойств темперамента (активности, темпа психической деятельности, экстравертированности), межличностных отношений (симпатии и антипатии) и учебной успеваемости на эффективность взаимодействия младших школьников в парах.
The article presents some results of studying the influence of properties of temperament (activity, mental activity rate, extravertivity), impersonal mutual relation (sympathy and antipathy) and educational progress on efficiency of interaction of younger schoolchildren in pairs. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!